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Verfasst: 06.06.2008, 14:58
von Mäsu
grendi hat geschrieben:..also mir gefällt der komische buckel auf der haube nicht so recht! :lol::lol::lol:
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... vielleicht fahren die ohne Haube :roll: und der Fahrtwind drückt das 'Mäntelchen' zu dieser Beule :kratz:

Verfasst: 06.06.2008, 16:58
von grendi
Mäsu hat geschrieben:... vielleicht fahren die ohne Haube :roll: und der Fahrtwind drückt das 'Mäntelchen' zu dieser Beule :kratz:
schon klar, war eigentlich als witz gemeint.. 8) :thumb:

Verfasst: 10.06.2008, 13:32
von TomiTomi
2010 Shelby GT500

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An der Front und am Lenkrad kann man die Kobra sehen. ;)

Verfasst: 10.06.2008, 13:41
von CCRenegade
Interessantes Dashboard :)

Verfasst: 10.06.2008, 13:43
von Jen
Lackierte Rückspiegel! :wohoo: :lol: ;)


Gruss, Jen

Verfasst: 10.06.2008, 13:59
von grendi
Jen hat geschrieben:Lackierte Rückspiegel! :wohoo: :lol: ;)
du meinst teillackierte rückspiegel.. ;)

..die lüfter in der mitte sehen ja voll scheisse aus..
..da haben die runden vom 05er viel mehr style..

Verfasst: 10.06.2008, 14:14
von TomiTomi
grendi hat geschrieben:..die lüfter in der mitte sehen ja voll scheisse aus..
..da haben die runden vom 05er viel mehr style..
Man müsste das ganze richtig sehen. So schlimm finde ich es nicht. :roll:

Verfasst: 10.06.2008, 14:20
von grendi
könnte beim front fender noch lüftungsschlitze haben.. :roll:

Verfasst: 13.06.2008, 07:15
von Jen
Neue Bilder vom 2010er Shelby GT500 gibt es hier:

stangnet.com

Verfasst: 06.07.2008, 09:38
von Jen
Vierzylinder-Mustang ab 2010...?
According to a reliable source of Garage419, Ford is thinking really hard about bringing back the SVO badge for a 2010 Mustang. The 2010 SVO Mustang’s rumored powerplant would be a 4-cylinder twin-turbo Ecoboost engine mated to a six-speed manual transmission producing 300 horsepower and weighing 500 lbs less than the GT model. If your wondering why Ford would bring back the SVO badge using a 4-cylinder its pretty simple, fuel economy. Fuel economy would increase by as much as 25% over the current GT model which gets in the neighborhood of 18 city 25 highway. This could definately be the right play for Ford as there seems to be no end in sight for high gas prices.

Ford did a similar thing back in early 80’s with the original SVO Mustang as gas prices were high but after only 9,844 units Ford stop selling SVO badge Mustangs because gas prices hit the floor. Lets hope we can have the same result after Ford makes a few thousand of the newer SVO models.
Quelle: www.garage419.com

Verfasst: 06.07.2008, 10:34
von WOLFonREVENGE
warum auch nicht?
heutige verbrennungsmotoren mit wirkungsgrad von 40%, neue die kommen werden mit 70%.. :)

Verfasst: 07.07.2008, 06:54
von TomiTomi
WOLFonREVENGE hat geschrieben:heutige verbrennungsmotoren mit wirkungsgrad von 40%, neue die kommen werden mit 70%.. :)
:kratz:

Verfasst: 22.07.2008, 06:58
von Jen
Ford macht's spannend mit dem 2010er Mustang, wie man bei mustangblog.com sieht:
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The new 2010 Ford Mustang appeared in camouflage as it paced the Kohler International Challenge vintage car race at Road America in Elkhart Lake, Wisconsin this past weekend. The race is said to be the largest vintage car event in North America with hundreds of Mustangs on hand. Saturday marked Ford Mustang Day at Road America featuring a “Mustang Corral” along the straightaway. Every Ford Mustang and its occupants will be admitted free on Saturday to the Kohler International Challenge presented by Ford.

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Ford’s sneak peek at the future of the Ford Mustang will help kick off the celebration of a historic Mustang racing win this weekend at Road America.

Enthusiasts will be part of a special public “debut” of the highly anticipated 2010 Ford Mustang, which will serve as the pace car for the vintage racing field throughout the weekend. The next-generation Mustang will be outfitted in a special “camo” package, keeping some key design cues secret until its reveal later this year.

The camouflaged future version of America’s favorite muscle car will look right at home in Elkhart Lake, Wis., along with a 2009 Ford Mustang Bullitt and a 2009 Ford Fusion with a limited-edition “Blue Suede Package.”

“One of the key components of our program is to meet our customers face-to-face, and the Kohler International Challenge provides an excellent opportunity for Ford to interact with a group of dedicated, knowledgeable enthusiasts,” said Robert Parker, Car Marketing manager, Ford Division. “Road America and the vintage weekend provides an opportunity for customers to get behind the wheel and for Ford to show off our new product line, while still highlighting the fact Ford has been involved in racing since the inception of our company more than a century ago.”

While historic race cars will be gracing the famous race track, enthusiasts on hand also will be able to get behind the wheel of some of Ford’s latest products at the Briggs & Stratton track located inside the Road America circuit. Ford will have the 2009 Flex, Escape, Edge, Fusion, Focus coupe and other vehicles available for consumers to test drive all weekend.

The 25th anniversary of the then-highly anticipated 1983 Mustang GTP debut and its rain-soaked maiden victory is the foundation forthe on-and off-track events.

The Mustang GTP car that won that day will be on display for the thousands of fans attending the event. The legendary car, an innovative racer that was the creation of Ford’s then newly-formed Special Vehicle Operations (SVO), will be just a part of a significant Ford presence at the annual vintage event.

Also on hand during the weekend will be several Ford GTs, which will give hot laps on the legendary 4.048-mile Road America course. Fans can enter to win a Ford GT hot lap, which will be given away every hour, or laps can be purchased by making a $50 charitable donation to the Wisconsin Multiple Sclerosis Society or to the Vince Lombardi Titletown Champions foundation, which is raising money for youth sports programs.

The final component to the Ford Mustang celebration is on-track. Four Shelby Cobras will enter the Historic Grand Prix, and the Shelby drivers will wear vintage late 1960’s racing attire. These Shelby entries mark the first time Shelby Automobiles has joined forces with Ford to race since 1968.
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Verfasst: 22.07.2008, 07:55
von grendi
..irgenwann rücken die schon mal mit schönen bildern raus..
..und dann wird schnell klar ob der S197 legendär wird - oder einen würdigen nachfolger findet..

..was man bis jetzt gesehen hat werden die änderungen ja nicht allzugross.
..dann machen sie auch nichts falsch.. :thumb:

Verfasst: 22.07.2008, 12:12
von MeckeV8
Auf jeden Fall sehe ich schon die 70's Style Blinker. Wenn die Käufer Pech haben gibts ne riesige Hutze. Auf den Bildern siehts jedenfalls so aus. Hoffen wir mal nicht...

PS: Was hat der Schwarze GT mit den silbernen Streifen da für ne Front?